top of page

Újabb pályázatot nyertünk: online fogyasztóvédelmi kampányunk lesz!

Frissítve: 2019. dec. 18.

Igazán szép ajándék került a NIFE karácsonyfája alá: az ITM 2020-ban támogatni fogja online közösségi kampányunkat.


Nagy öröm ez nekünk, mert olyan projektet fogunk tudni megvalósítani, ami párját ritkítja, és nagyon hiszünk benne. A magyar lakosság fogyasztóvédelmi alapműveltsége minden releváns mérés szerint nagyon alacsony: alig 40% tudja például pontosan megmondani a szavatosság időtartamát. Mi pedig éppen ilyen alapfogalmakat szeretnénk tisztázni: 16 olyan tételt gyűjtöttünk össze, amit szerintünk minden magyar állampolgárnak ismernie kellene. Például:


A kellékszavatosság 1 évig használt termékekre is vonatkozik.

A bizonyítási kötelezettség szavatosságnál 6 hónapig, jótállásnál 12 hónapig a boltot terheli, utána a fogyasztót.

A kereskedőnek törekednie kell arra, hogy a javítás/csere 15 napon belül lebonyolódjon.


Ezeket a szaknyelven megfogalmazott mondatokat persze senkinek nem akarjuk lenyomni a torkán: 3 különböző korosztály számára fogjuk köznyelven megfogalmazni az üzeneteket, amelyeket a Facebook segítségével szeretnénk célzottan eljuttatni minél több embernek. Az egymondatos Facebook hirdetések csak reklámnak fognak szolgálni: az igazi tartalom itt, a NIFE honlapján fog kibontakozni. Mindez pedig online tanácsadással fog társulni - alig várjuk, hogy elinduljon!





42 megtekintés0 hozzászólás
Post: Blog2_Post
bottom of page