MINŐSÉGI PROBLÉMÁK

MIKOR REKLAMÁLHATUNK?

Magyarországon belül minden termékre 2 éves szavatosság vonatkozik. Ez azt jelenti, hogy ha a vásárlás időpontjától számítva 2 éven belül minőségi probléma adódik egy termékkel, és ez vélhetően gyártási hiba, akkor a kereskedőnek foglalkoznia kell a kérdéssel.

Image by Elena Koycheva

MI SZÁMÍT HIBÁS TERMÉKNEK?

This is one of the simplest ways to help out our cause. We believe the best way for our initiatives to be successful is for the community to actively get involved. This is an easy and efficient way of contributing to the great work we do at Nimbusz Fogyasztóvédelmi Egyesület. Get in touch with any questions about how you can Volunteer Your Time today.

Technician with Broken Screen

MIT KÉRHETÜNK A KERESKEDŐTŐL?

A jogszabályok nem arra jogosítanak fel, hogy a minőségi kifogásra hivatkozva rögtön visszakaphassuk a pénzünket: inkább arra ösztökélnek, hogy beszéljük meg a kereskedőnek, hogy mi lenne a problémára a legjobb közös kompromisszum. A jogszabály pontosan megfogalmazza, hogy mit kérhetünk, és azt is, hogy a kereskedő milyen válaszokat adhat. Ez az infografika mutatja, hogy mi az a 6 lehetőség, amely nyitva áll előttünk.

minkif_fogyasztói_igények.png